SPAD S.A-2 и Dufaux C.2
(WAK)
Журнал представляє можливість складання двох винищувачів одночасно: SPAD S.A-2 (Франція) та Dufaux C.2 (Швейцарія).
(WAK)
Журнал представляє можливість складання двох винищувачів одночасно: SPAD S.A-2 (Франція) та Dufaux C.2 (Швейцарія).
Журнал представляє можливість складання двох винищувачів одночасно: SPAD S.A-2 (Франція) та Dufaux C.2 (Швейцарія).
Історична довідка:
У роки Першої світової війни винищувачі SPAD різних модифікацій склали понад 1/5 всього випуску літаків у Франції. Однак перші винищувачі SPAD (SPAD A.1, A.2, A.3, A.4) були побудовані за незвичайною і складною схемою, в якій стрілок з кулеметом розміщувався в окремій гондолі, що встановлена перед пропелером. Близько 60 таких машин, що опинилися в реальному бою невдалими, було випущено для французької армії і близько 60 для російської.
Навесні 1916 року у Франції конструктор Арман Дюфо (Armand Dufaux) побудував прототип двомісного винищувача цільнодерев'яної конструкції з гвинтом, що штовхає — «Dufaux C.2». Літак збудували в одному примірнику та направили на випробування. Літні якості літака виявилися непоганими, але складна конструкція силової установки однорухового винищувача робила його малопридатним для використання у військових цілях.