(GPM)
Колісний пароплав був одним з найбільших кораблів, що плавали по Віслі в 30-ті роки XX століття. Здійснював різні круїзи аж до 1973 року.
Dar Mlodziezy став першим із серії навчальних вітрильних фрегатів, побудованих на Гданській судноверфі для країн соцтабору. Інші: Дружба (Одеса), Мир (Санкт-Петербург), Херсонес (Керч), Палада (Владивосток) та Надія (Владивосток).
Модель польського буксиру 1975 року.
(W.M.C. Models)
Гідроплан з 4-циліндровим двигуном «Феррарі» об'ємом 2.8 літра був побудований в Італії, на верфі Гвідо Аббата в 1954 році.
(Shipyard)
Перший корабель, яким командував британський дослідник, картограф та першовідкривач XVIII століття, капітан Джеймс Кук. Він використав його у своїй першій експедиції на нові землі.
Польське транспортне судно часів Другої світової війни.
Найбільший паром польської компанії Unity Line. З 1995 року ходить маршрутом Свиноуйсьце — Істад. З моменту побудови і до 1996 року був найбільшим універсальним поромом у світі.
Два з трьох кораблів, на яких Христофор Колумб вирушив до своєї першої океанської експедиції відкривати Америку. Трищогла каракка Santa Maria була флагманом тієї експедиції.
(Pro-Model)
Буксир типу B-830, побудований у 2001 році на верфі у Гданську. На той момент був одним із найсучасніших буксирів у Польщі.
Океанський лайнер був побудований в Голландії в 1952 році і спочатку називався як SS Maasdam. У 1968 році він був викуплений польською компанією та перейменований на честь польського короля Стефана Баторія.
(Bumajnoe modelirovanie)
Гвинтовий пароплав увійшов в історію завдяки тому, що в 1897 на ньому здійснив своє перше арктичне плавання адмірал С.О. Макарів.
Катерами цього типу насамперед комплектувалися флагманські кораблі і основнию їх роллю було перевезення командного складу, зв'язок великого судна з берегом, в «народі» дані катери отримали назву «Адміральські».
Радянський, пізніше російський, криголам, один із чотирьох криголамів класу «Капітан Сорокін», побудованих фінською верф'ю Wärtsilä. Названо на честь полярного капітана Юрія Костянтиновича Хлєбнікова.
Науково-дослідне судно для керування космічними апаратами, для виконання траєкторних та телеметричних вимірювань, для підтримки зв'язку наземних пунктів керування польотами з екіпажами космічних кораблів та станцій.
Атомний криголам, перше у світі надводне судно з ядерною силовою установкою. Криголам був побудований в СРСР, в першу чергу, для обслуговування Північного морського шляху.
Легендарний катер побудови Сосновського суднобудівного заводу. За 40 років було випущено понад 6000 катерів цього проекту. Його можна було зустріти у всіх водоймах країн колишнього Радянського Союзу.
Плавуча церква Миколи Чудотворця — єдиний у Російській імперії корабель, на якому розташовувалась повноцінна православна церква. Діяв у 1910-х роках у Каспійському морі.
Гарне трищоглове судно, побудоване за канонами, близькими до поморських традиційних судів ентузіастами клубу «Полярний Одіссей» взимку 1990-1991 років.
Під час Першої світової війни, будучи у складі Балтійського флоту, був перейменований на Олену і використовувався для заправки паливом нових нафтових есмінців типу Новік.
Немає товарів
Кошик Оформити
Вибрати---- Інструменти та матеріали ----FreeTime }Grona }OLFA }Stayer }Світозар }Хо-ма }------- Пластикові моделі ------ICM }MiniArt }Orion }Red Box }-------- Паперові моделі --------2D-3D }A. Halinski }Betexa }Fantom Model }GPM }Master }Model-Hobby }Modelik }Neptunia }Pro-Model }Quest }RB Model }Shipyard }W.M.C. Models }WAK }YG-Model }Бумажное моделирование }Дом бумаги }Паралель }Три крапки }Цілком таємно }------------- Інше ------------Alrey }