Messerschmitt Bf-109 E-4 Trop
(GPM)
Перша по-справжньому масова модель літака. Пілоти вважали "Еміль" - Messerschmitt Bf-109 E - однією з найкращих моделей Bf-109. Журнал пропонує зібрати тропічну модифікацію моделі.
(GPM)
Перша по-справжньому масова модель літака. Пілоти вважали "Еміль" - Messerschmitt Bf-109 E - однією з найкращих моделей Bf-109. Журнал пропонує зібрати тропічну модифікацію моделі.
Історична довідка:
Messerschmitt Bf-109 (Ме-109) - одномоторний поршневий винищувач-низкоплан, що складався на озброєнні люфтваффе перед і під час Другої світової війни. Використовувався як винищувач, винищувач-перехоплювач, висотний винищувач, винищувач-бомбардувальник, літак-розвідник. За кількістю вироблених машин (33 984 шт. станом на квітень 1945 року) є одним із наймасовіших літаків-винищувачів в історії.
Messerschmitt Bf-109 E - "Еміль" (Emil) - перша, по суті, по-справжньому масова модель літака. Винищувач був оснащений новим двигуном Daimler-Benz DB 601 із системою безпосереднього упорскування палива та гідромуфтою у приводі нагнітача. Пілоти вважали «Еміль» однією з найкращих моделей Bf-109.
З ранніх варіантів цього літака основними були Bf-109 E-1, Bf-109 E-3 (з більш потужним двигуном, покращеним бронюванням та місцем для 20-мм зброї в розвалі циліндрів двигуна), а також Bf-109 E-4 (без мотор-гармати).
Для ведення боїв у Північній Африці використовувалися літаки з характерним фільтром повітрозабірника. Фактично це були серійні тропічні модифікації Bf-109 з припискою Trop.