SdKfz 234/4 Lauben
(GPM)
Німецький важкий бронеавтомобіль, один з найтехнічніших бронеавтомобілів Другої світової війни. Модифікація Lauben – протитанковий варіант, з 75-мм протитанковою гарматою PaK 40.
(GPM)
Німецький важкий бронеавтомобіль, один з найтехнічніших бронеавтомобілів Другої світової війни. Модифікація Lauben – протитанковий варіант, з 75-мм протитанковою гарматою PaK 40.
У журналі відсутні листи з деталями каркасу на тонкому папері, натомість усі ці деталі дано вже вирізаними лазером. Також лазером вирізані деякі дрібні деталі, включаючи протектор. Загалом у комплекті з журналом йде 4 аркуші А4 лазерного різання.
Історична довідка:
SdKfz 234 - німецький важкий бронеавтомобіль періоду Другої світової війни. Був створений у 1940–1943 роках для заміни бронеавтомобіля SdKfz 231 (8-Rad) та проектувався насамперед для умов Північноафриканського театру воєнних дій та радянсько-німецького фронту. Лобова броня була посилена до 30 мм, замість рамного корпусу введений несучий, бензиновий двигун замінений на потужніший дизель повітряного охолодження з вантажівки Tatra T111.
SdKfz 234 був одним з найбільш технічно досконалих бронеавтомобілів Другої світової війни, проте його створення, перш за все доведення нововведенням в німецькому танкобудуванні дизельного двигуна, затяглося на три роки. В результаті бронеавтомобіль, виробництво базового варіанту якого почалося тільки в 1944 році і тривало аж до кінця війни, був випущений порівняно малою серією з 200 одиниць. SdKfz 234 використовувалися німецькими військами у розвідувальних підрозділах танкових та моторизованих дивізій з червня 1944 року і аж до кінця війни, переважно на радянсько-німецькому фронті.
Модифікація SdKfz 234/4 Lauben - протитанковий варіант, з 75-мм протитанковою гарматою PaK 40, розміщеною у відкритому зверху бойовому відділенні та захищеною лише лобовим щитком. Випущено 89 одиниць з грудня 1944 до березня 1945 року.