Каток ДУ-48Б
Застосовується для ущільнення асфальтобетонних сумішей на дорогах, вулицях, промислових зонах. Може використовуватися для ущільнення земляного полотна та підстилаючих шарів дорожніх конструкцій.
Застосовується для ущільнення асфальтобетонних сумішей на дорогах, вулицях, промислових зонах. Може використовуватися для ущільнення земляного полотна та підстилаючих шарів дорожніх конструкцій.
Невелика, але досить цікава модель з наявністю дрібних деталей.
Історична довідка:
Ще в роки першої п'ятирічки в СРСР почали організовувати виробництво радянських дорожніх ковзанок. Так, з 1931 року було розпочато випуск на Рибінському заводі моторних двовісних тривальцевих ковзанок.
Перша радянська моторна ковзанка «Рибинець» масою 10 тонн була випущена 1 травня 1931 року. Він не поступився за своїми технічними та економічними показниками найкращим зразкам іноземних дорожніх катків.
Перший зразок ковзанки ДУ-48 пройшов заводські випробування у 1971 році. З 1974 року на Рибінському заводі дорожніх машин було налагоджено його серійне виробництво. Ковзанка дорожня застосовується для ущільнення асфальтобетонних сумішей на дорогах, вулицях, в промислових зонах. Може використовуватися для ущільнення земляного полотна та підстилаючих шарів дорожніх конструкцій.