SdKfz 251/7 Ausf.C Pionier
(GPM)
Покращений варіант німецького середнього напівгусеничного бронетранспортера SdKfz 251/5 зі штурмовими містками з боків корпусу.
(GPM)
Покращений варіант німецького середнього напівгусеничного бронетранспортера SdKfz 251/5 зі штурмовими містками з боків корпусу.
Історична довідка:
SdKfz 251 - німецький середній напівгусеничний бронетранспортер періоду Другої світової війни. Створений фірмою Hanomag у 1938 році на базі артилерійського тягача SdKfz 11 та вироблявся серійно з червня 1939 до березня 1945 року. Під час Другої світової війни SdKfz 251, поряд з легким SdKfz 250, був основним бронетранспортером Німеччини, а також став основою для цілого сімейства машин різного призначення.
SdKfz 251/7 - mittlerer Pionierpanzerwagen - покращений SdKfz 251/5. Штурмові містки з боків корпусу. Частина машин мала радіостанції FuG 5.
Машина знайшла широке застосування в різних частинах вермахту. Її значущість під час Другої світової війни важко переоцінити. Насамперед вона використовувалася як бронетранспортер для швидкого переміщення піхоти і в цій якості особливо добре себе показала на пересіченій місцевості Північної Африки та Східного фронту завдяки високій прохідності напівгусеничного рушія.
Також SdKfz 251 активно використовувався для буксирування знарядь (у тому числі і важких), для підвезення боєприпасів. На більшість машин встановлювалися кулемети MG34 або MG42, що дозволяло ефективно використовувати їх як рухливі вогневі точки проти живої сили противника і неброньованих цілей, а модифікації з зенітними і польовими знаряддями використовувалися для знищення літаків і танків противника, що низько летять.