U-boot Walter, тип XVII-B
(GPM)
Експериментальна серія малих підводних човнів, оснащених двигуном Вальтера, що дозволяло розвивати великі швидкості під час руху під водою і споживав меншу кількість кисню.
(GPM)
Експериментальна серія малих підводних човнів, оснащених двигуном Вальтера, що дозволяло розвивати великі швидкості під час руху під водою і споживав меншу кількість кисню.
Історична та технічна довідка:
Підводні човни типу XVII — експериментальна серія малих підводних човнів, оснащених двигуном Вальтера, що дозволяв розвивати великі швидкості при русі під водою і споживав меншу кількість кисню, що дозволяло човну довше перебувати в підводному положенні.
Перший варіант човна тип XVIIA мав ряд механічних проблем, низьку ефективність, був важкий в управлінні на великій швидкості, а при зануренні на глибину втрачав частину своєї потужності.
Будівництво робочих підводних човнів типу XVIIB було розпочато кораблебудівною фірмою Blohm & Voss у Гамбурзі. Човни типу XVIIB, на відміну типу XVIIA, мали лише один двигун Вальтера. Початкове замовлення було на будівництво 12 підводних човнів цього типу, але Blohm & Voss вже мали замовлення на будівництво підводних човнів типу XII і важко справлялися з цим замовленням, тому початкове замовлення скоротили до 6 одиниць.
Підводні човни цього були добудовані на початку 1945 року і встигли взяти участь у бойових операціях. Після війни британцям дісталася одна з них, вона була піднята, відновлена в не бойовому стані і почала працювати під ім'ям HMS Meteorite.
Цей човен використовувався для тестів та аналізу німецьких технологій у двигунобудуванні. Зокрема розглядався варіант використання пергідролу (перекису водню в стабільній формі), що використовувався двигунами Вальтера, замість ядерної енергії.