Ferrari F310B
Журнал надає можливість зібрати модель з бортовим номером №5 (Міхаель Шумахер) або №6 (Едді Ірвайн) у трьох варіантах Гран-Прі (ДП Монако, ДП Японії чи ДП Європи).
Журнал надає можливість зібрати модель з бортовим номером №5 (Міхаель Шумахер) або №6 (Едді Ірвайн) у трьох варіантах Гран-Прі (ДП Монако, ДП Японії чи ДП Європи).
Журнал надає можливість зібрати модель з бортовим номером №5 (Міхаель Шумахер) або №6 (Едді Ірвайн) у трьох варіантах Гран-Прі (ДП Монако, ДП Японії чи ДП Європи). Незважаючи на середній рівень деталювання, у моделі представлено велику кількість дрібних деталей.
Історична довідка:
Ferrari F310 та його модифікація F310B — гоночний автомобіль, розроблений Джоном Барнардом та командою Scuderia Ferrari, який виступав у Чемпіонатах світу Формули-1 сезонів 1996 та 1997 років. Свою назву шасі, за старою класифікацією Ferrari, отримало за конфігурацією двигуна: 3 літри, 10 циліндрів (V10).
У сезоні 1997 року на модернізованій версії шасі F310B Шумахер зміг нав'язати боротьбу Жаку Вільневу на Williams FW19, який був швидше і мав досконалішу аеродинаміку і потужніший двигун Renault. Розв'язка чемпіонату настала в останній гонці на трасі у Хересі. Шумахер, який лідирував в особистому заліку, ініціював зіткнення з Вільневом, внаслідок якого зійшов сам. Канадець фінішував третім і став чемпіоном світу, а Шумахер був дискваліфікований та позбавлений усіх очок та другого місця. У Кубку конструкторів Ferrari знову посіла друге місце.