A6M5a Zero + лазерне різання + стволи

A6M5a Zero + лазерне різання + стволи

(A. Halinski)

Модифікація A6M, яка завдяки ряду змін змогла досягти швидкості 657 км/год у пікіруванні та 565 км/год на 6000 метрах, ставши таким чином найшвидшою модифікацією Zero. Всього було побудовано 1701 літак.

Детальніше ↓

1 126,90 грн.

Додати до кошику

AH-AI-0063

Про товар

  • Тип: палубний винищувач
  • Період: Друга світова війна, 1944 рік
  • Країна: Японія
  • Масштаб: 1:33
  • Об'єм: 10 листів B4

Комплект включає в себе лазерне різання та стволи.

Історична та технічна довідка:

Mitsubishi A6M Zero — японський легкий палубний винищувач часів Другої світової війни. Випускався з 1940 по 1945 рік, всього збудовано 10 939 одиниць. A6M мав технічну перевагу над літаками союзників до кінця 1942 року, коли американські з'єднання почали озброювати Lockheed P-38 Lightning, які могли диктувати умови бою, використовуючи свою перевагу в льотних характеристиках на висотах. У 1943 році союзні винищувачі перевершили A6M за вогневою потужністю, бронюванням і швидкістю, а також скоротили відставання за маневреністю. У 1944 році A6M остаточно застарів, але продовжував вироблятися. В останні місяці війни використовувався для атак камікадзе, особливо палубна безповоротна версія з шасі, що відстібаються за лин.

A6M5 — модифікація A6M3, на який стали встановлювати крило меншого розмаху з посиленою обшивкою, завдяки чому збільшилася швидкість обертання і досягалася швидкість 657 км/год у пікіруванні. Так само було перероблено систему вихлопу — кожна пара циліндрів отримала по вихлопному патрубку, замість загального колектора вихлопних газів — це дало кілька додаткових кілометрів до швидкості. Щоб розжарені вихлопні гази не пропалювали обшивку в районі патрубків, її підсилили сталевим листом. Швидкість літака зросла до 565 км/год на 6000 метрах, ставши таким чином найшвидшою модифікацією Zero. Всього було побудовано 1701 літак.

На підмодифікацію A6M5a Kou встановлювалися гармати Тип 99-II Mk.4 зі стрічковим харчуванням по 125 снарядів.

Коментарі

2013-08-01           Денис Рябых

И вот очередная новинка-старинка от Хала. А теперь о том чем она отличается от своих японских собратьев, выпущенных несколько раньше.
Да, в принципе, тем же, чем оригиналы, а точнее наличием выхлопных патрубков за капотом, да пушками которые выступают из крыла, а не прячутся там в пулеметных портах как на предыдущих вариантах. Так же можно отметить наличие мачты - антенны и небольших крылышек на доп.топливном баке под брюхом.
Все,остальное относится к полиграфии. Что радует, так это наличие тех.надписей (на собратьях технички практически нет). Окрас как брюха, так и верха несколько темней чем раньше, все остальное почти тон в тон с коллегами.
На выходе отличная, проработанная модель с закрылками, элеронами, посадочным гаком, богатой деталировкой кабины и кучей мелочевки.
Вывод, отличная модель отличного самолета за приемлимые деньги.

Щоб додати свій коментар, будь ласка, авторизуйтесь.

Кошик  

Немає товарів


Кошик Оформити

Виробники